tisdag 8 mars 2011




Nu har jag gått 22 hela veckor, 18 kvar..

Har i stort sett precis kommit hem från Kickan. Där fick jag en massa gott fika och en mycket trevlig stund! Tack för det!

Mitt i veckan dagen närmar sig med stormsteg och det innebär snart helg ;)
Man måste tänka positivt.. Synd för alla er som har sportlov, det är snart över.. Mohahaha..
Näe förlåt! :)

Bebisen blir bara mer och mer aktiv för varje dag som går! Innan jag var gravid trodde jag inte att dom sparkade såhär mycket.. Jag är fascinerad! Det är typ det enda jag skriver om här på bloggen, men.. det är ju typ det enda som händer.. förutom att magen växer.. Skulle egentligen lägga upp lite bilder från kameran, men jag blev lat då sladden är nere och jag uppe.
Men en färsk photo booth bild får ni i alla fall. Jag ska försöka pussla ihop några bilder bredvid varandra för att se hur magen växer, men inte ikväll..

Nu ska ni bara få en bild på min fina vän på hennes dag!


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar