måndag 7 mars 2011

God morgon!

Har precis ätit frukost och ska alldeles strax klä på mig för att åka till jobbet.
Dennis och Tyra ligger och sover i sängen.. Fusk!

Jag tror att det kommer att vara en jobbig dag idag.
Är så fruktansvärt trött! Igår var vi på kalas i Bergom eftersom att lilla Leah har fyllt 1.
Många barn var där och gott fika hade Annika ställt fram.
Tyra skötte sig näst intill exemplariskt bland alla barn. Inga ledsna miner p g a henne i alla fall.
Hon är duktig med barn.. Är lite intresserad från början, men sen bryr hon sig inte så mycket.
När de kryper fram och vill klappa henne bryr hon sig inte heller.
Hon kommer bli en fantastisk storasyster!
Efter att vi kommit hem så låg jag och halvsov hela kvällen.
Kände mig nästan sjuk..
Nåväl, vi får hoppas att den här dagen går smärtfritt i alla fall!

Lillan i magen levde om hela dagen igår. Härligt att hon rör sig.
Vi får se om det var en engångsföreteelse eller om det fortsätter så nu.

Nu ska jag göra mig i ordning.. Förhoppningsvis kommer det bilder på alla söta barn snart. Ikväll kommer jag nog inte ha tid, men i morgon kanske..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar