onsdag 16 mars 2011

onsdag

God morgon!

Sitter framför datorn och äter frukost.
Det är typ den enda tiden jag har framför datorn nu för tiden.
Om man inte räknar med att jag sitter hela dagarna på jobbet, men där surfar jag ju inte runt.

Ilskan kommer och går.. mest kommer ;)
Det blir liksom en klump i mellangärdet som brinner nästan.
När någon jäklas med mig alltså ;)

Jag tror att jag har tagit ett beslut angående min framtid.
Men jag måste fundera lite mer, så jag inte ångrar mig.
Det skulle vara grymt skönt att bara göra det efter allt tjafs!
Men jag ska som sagt fundera lite mer.. diskutera med min kära sambo och så.

Ikväll ska jag vara med Sofia, det var evigheter sen.
Hon ska få ta lite kort på min stora mage..Den har växt enormt de senaste dagarna.
Känns det som i alla fall..Det blir prima..

23 veckor avklarade, 17 to go..Det minskar hörrni!

Näe, ha en bra onsdag kära vänner! (Mitt i veckan =snart helg, inte för att det spelar någon roll då jag jobbar hela helgen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar