onsdag 9 mars 2011

Vardagslyx

I måndags brände Dennis en massa kartonger på grillen, sen fick vi för oss att grilla korv.
På med kol så blev det en perfekt glödbädd sen.

Jag grillar


Vi


Resultatet blev parisare, mums!

Ikväll fick vi för oss att prova pirogmakapären.
Men vi ville inte göra piroger utan inbakade pizzor.
Dennis var en hejjare på det.

1. Pensla kanterna


2. På med fyllning



3. Kläm igen

4. Vips så har man en pirog/inbakad pizza


På plåten

Färdiga

Dennis var kreativ och gjorde ett hjärta


Det blev väldigt lyckat måste jag säga! Det är trevligt med vardagslyx :)

5 kommentarer:

  1. Men gud vilken grej! En sån skulle man ju haft!
    Ni är riktiga kockar ni! ;)

    SvaraRadera
  2. jag måste nog erkänna att Dennis var kocken.. jag blev mest arg när jag skulle göra :)

    SvaraRadera
  3. ni kan faktiskt få låna den om ni vill..

    SvaraRadera
  4. Åh, såg supersmarrigt ut! Var har ni hittat den prylen? Vad avundsjuk jag blir på vardagslyxet!

    SvaraRadera
  5. Jag fick den när jag var på ett tupperware party, så den kommer alltså från tupperware.. Säkert två år sen.. men nu har vi äntligen använt den. Det var gott! :)

    SvaraRadera