söndag 27 mars 2011

Söndag


Goddag!

Känner mig hel seg och omotiverad till allt idag.
Borde ta mig en dusch och fixa till lite innan Dennis kommer hem.
Han är på väg som det verkar.. Hans mobil har varit dum och inte fungerat så bra under helgen så jag har haft svårt att få kontakt med honom.
Hoppas att det inte blir allt för sent innan han dyker upp.
Det hade ju varit trevligt att kunna äta något gott tillsammans ikväll!

Igår fick jag och Kickan för oss att ta en spontan shopping, så vi åkte till Lögdeå.
Jag hittade en jacka, ett linne, en kofta och ett skärp. Väl hemma i stan igen köpte jag mig ett par skor också. Härligt med lite nya grejer! :)

På kvällen började jag och Kickan att se Pocahontas, men vi hann inte så långt innan jag blev utkallad som chaufför. Vida hade lite svårt att andas, så jag åkte till bergom och hämtade Sanna + kids och åkte till jourcentralen. Jag tror att det är bättre för Vida idag, men Tinja har åkt på magsjuka.. Hoppas hon inte hann smitta mig medan hon satt i mitt knä igår. Typsikt att det där ska hända för sanna nu när Robin är i riksgränsen..

Annars så händer det inte så mycket.. Bebisen växer och sparkar mycket..
I morgon ska vi till barnmorskan och lyssna på hjärtljud bl a.. Nästa vecka är det dags för ett nytt ultraljud i umeå.. Ska bli spännande att se hur mycket hon har växt!

Näe, nu ska ni få några ynka bilder som jag lovat. ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar