fredag 1 april 2011

Dålig dag

Idag har jag verkligen en dålig dag.
Är irriterad på det mesta och skulle kunna skrika rätt ut av ilska.
Mycket p g a en viss person som verkligen satte mitt humör på botten.

Min ilska har tyvärr gått ut på hunden, vilket inte är snällt.
I morgon ska jag vara extra snäll med henne.

Ikväll har Klara varit här och sett film med mig. Vi köpte godis för 100 kr.
Inte dåligt inte.. Just nu ligger hon och Dennis och ser Aladdin och skrattar åt den fåraktiga anden.

Jag skulle försöka lägga upp en film till Anna-Clara på magsparkar (till er andra också).
Men jag lyckades inte.. Jag ska be Dennis hjälpa mig med det i morgon.

Nu ska jag lägga mig och sova tror jag.. Har lite ont i magen idag, eller det känns som att den behöver vila i alla fall..

Vi hörs i morgon och då hoppas jag att det blir en bättre dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar