söndag 17 april 2011

Usch och fy

Nattens hämtning blev inte så lyckad.
Nu tänker ni säkert att det blev en krock eller liknande, men så var inte fallet.
Det var bara drygt, En tur som egentligen inte behöver ta mer än en halvtimme tog mig en och en halv i stället. Inte roligt, men till slut var dom som skulle hem hemma.

Jag har aldrig sett Robin så arg.
En dryg kille hoppade in i bilen och vägrade kliva ur, så då brast det för Robin.
Jag var alldeles skakis efter åt, men det gick bra och det blev som tur var inget slagsmål.
Huvudsaken det!

Idag blir det först städning av lokalen som grabbarna var i.
Tror jag åker med och hjälper till bara för att det ska gå snabbt, så jag kan få rå om min Dennis sen. Jag vet inte riktigt vad vi hittar på idag, men någon form av arbete måste det bli.
Antingen riva vägg på filla eller dona hemma i Gullänget.

Igår när grabbarna var på svensexa passade vi brudar på att äta godmiddag och umgås hos Sanna.
Jag, Sanna, Annika, Mia, barnen och Tyra. Jag var så stolt över Tyra, hon är så duktig med barnen. Hon var väldigt lugn igår och brydde sig knappt om dom. Det kommer gå hur bra som helst när bebben kommer och det känns väldigt skönt att veta. Jag tror att dom kommer vara bästisar. Tyra kommer få så mycket kärlek och gott ifrån den ungen, det är jag övertygad om!

Jag vet inte om jag skrivit här i bloggen att lillan har börjat hicka en massa där inne i magen. Om så är fallet så skriver jag det igen ;) En kväll för några veckor sedan så kändes det som att hon sparkade med jämna mellanrum, ungefär som en puls. Det kändes konstigt om hon gjorde skulle göra det, men sen när vi var på ultraljudet såg jag att hon rykte till med jämna mellanrum och kom då på att det måste vara hicka hon har. Så nu har jag känt det lite nu och då sen dess. Kul när det händer något nytt där inne!

Nu kommer Dennis tillbaka från att ha hjälpt sin pappa, så nu ska vi åka iväg och städa.
Vi hörs!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar