lördag 2 april 2011

Såg nu att det så passande började med bilder från exakt 2 månader tillbaka.
Kul.. så på dessa två månader ser man ju en drastisk förändring!

Denna dagen är betydligt bättre än gårdagen, nu borde jag bara ta tag i något.
Dennis är och hjälper Marika på salongen.
Jag var dit en sväng för en stund sedan. Det verkar gå bra för dom!

Jag ska måla och städa.
Skulle egentligen behöva tvätta en massa kläder, men har jag bokat tid?
Svaret är nej..

Jag ska be Dennis ta med tvättmaskinen vi har stående i fors så ska den få gå varm i morgon.
Ha en fortsatt bra lördag och förhoppningsvis kommer det upp en liten film innan helgen är över.


1 kommentar:

  1. Svar: Jaa, ska prova igenom allt efter onsdag :) Jaa, ibland känns de nästan för mycket! Men du har ju faktiskt mycket kläder också! Jaa, de blir toppen! Så himla lättsamt :) Meen va mysigt! Hade hon lockigt hår? ;) Jamen det kommer att gå fort som bara den! Snart är det påsk, sen student, midsommar, och sen är hon plötsligt här!

    SvaraRadera