måndag 18 april 2011

Lika tråkiga som mig..

Jag tycker minsann att ni är lika tråkiga som ni tycker att jag är.. Det är bara Emelie och Rebecca som skriver något till mig lite nu och då.. Ni andra är osynliga!

Har ni inte något att säga om inlägget jag skrivit, så ställ en fråga, berätta något kul eller varför inte tipsa mig om något. Jag vill inte tvinga någon, men det skulle inspirera mig mer till att skriva. Om ni nu vill ha bättre uppdateringar?

Idag har jag varit hemma från jobbet hela dagen och kommer nog vara hemma i morgon också. Är så rackarns snorig och hostig, men det känns i af liiite bättre.

Nu ska jag sova..

Puss

4 kommentarer:

  1. Jag läser allt du skriver, så fortsätt skriva :) Men jag är lika dålig på att uppdatera min egen blogg som att kommentera andras :O Om 3 timmar får jag se hela min familj!! Ska bli så kul! Fast typiskt nog så har jag gått och blivit förkyld idag! Har inte varit sjuk sen jag kom hit men självklart ska jag bli sjuk så fort jag ska få besök..men det blir nog bra ändå :) Kramar på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag skäms lite nu.. Jag klickar mig in hit minst en gång per dag men jag har nog aldrig kommentera. Lovar att bättra mig! Stor puss tillbaka! Och krya på dig..

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte skämmas Kickan :)

    SvaraRadera
  4. Jag brukar också klicka in mig rätt ofta, men när jag kollar från datorn kan jag av nån anledning inte kommentera och ibland bara se rubriken... Tycker de är bökigt(gammaldags uttryck?!?) att göra de från mobilen, tar lång tid o så, men nångång ska jag väl klara av att kommentera! Tycker i alla fall att det är himla spännande att följa din vardag:)

    SvaraRadera