lördag 30 april 2011

Poker och sjukskrivning

Igår var jag alltså iväg på koll igen..
De såg inget konstigt, förutom sammamdragningar. Jag blev i alla fall sjukskriven. Så nu blir jag väl hemma tills tösen kommer.

Det är blandade känslor.. det känns jättedumt mot jobbet, men samtidigt känns det skönt att få ta det lugnt och jag kan ju faktiskt inte rå för det. Jag har inte planerat det ;)

Igår kväll var det pokerspel hos grannarna (fortf. Robin och Sannas) Det var trevligt, men lite väl livat. Jag och Dennis åkte hem (filla) innan vinnaren hade korats.

Efter 6 timmars sömn kan jag inte sova längre, så jag ska nog klä mig och gå över till svärfars där Vida också håller till.

Idag ska vi (mest Dennis) jobba på filla och ikväll blir det grill och brasa här i fors.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar