torsdag 28 april 2011

God kväll!

Min dag har spenderats på BB. Lillan eller rättare sagt magen var bråkig.
Inget hemskt har hänt, jag har bara haft sammandragningar och eftersom hon inte får komma för tidigt har dom koll på mig. Jag ska dit i morgon igen. Som det verkar just nu så kommer jag att bli sjukskriven.

Varför kan jag inte bara få gå tiden ut, utan besvär och bekymmer?
Räcker det inte med ett hjärtfel?

Nåväl, vi mår bra än så länge.. både lillan och jag.

Dom har kollat ctg kurva och ultraljud och det ser ganska normalt ut.. som sagt så har jag sammandragningar, men jag hoppas det ska gå bra om jag tar det lugnt.

Nu ska här sovas.. natti!


4 kommentarer:

  1. Lilla gumman då... Alltid äre då nått. Hoppas allt går bra! Vi behöver inge mer strul nu.
    <3

    SvaraRadera
  2. Angelica Jacobsson28 april 2011 kl. 22:36

    Hej hej. Åh så skönt att ni mår bra.
    Ta hand om dig nu och ta det lugnt!! :)

    Du får försöka ta sjukskrivningen med en klackspark.
    Kram kram.

    SvaraRadera
  3. OJ!!! Fy :(
    Jag tänker på er!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra för er och att lillan där inne kan stanna kvar några månader till.. :)

    SvaraRadera