lördag 16 april 2011

God kväll mina vänner!

Dennis befinner sig just nu på svensexa för Robin. Jag har tyvärr lovat att hämta och det känns väldigt, väldigt drygt. Det här är sista gången jag ställer upp på det tror jag minsann. Jag ska försöka sova en stund innan!

Kände just ett litet ben svepa över magen, fast i så klart. Hon har varit vaken mycket idag.

Idag har jag fått träffa min fina Anna-Clara över en fika på stan, riktigt trevligt!

Förresten, Björn var tokbra igår. Härlig stämning och fantastiskt sällskap! Jag är verkligen imponerad av honom! Mest för att han är jurist och skriver såna sånger som han gör. Man kan lätt tro att det är någon gammal raggare, men han är en smart man ;) Jag och Sofia hamnade på bild med honom. måste lägga upp den, men den är på Dennis telefon. Tack alla inblandade för en bra kväll!

nu ska här sovas!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar