onsdag 27 april 2011


Idag har jag fått lyssna på hjärtljud från Lillan.
Och det låter helt normalt, man kan inte höra att det är något fel.
Det är i alla fall positivt det!

Jag har bra blodvärden och växer bra, så allt ser bra ut.

Lillan har dock börjat sparka så det nästan gör ont.
Det känns att det blir trängre och trängre där inne.

Nu har jag gått 29 veckor och 1 dag, alltså 11 to go..
Det börjar närma sig med stormsteg, men det känns som att det är länge kvar ändå.

Tur att det händer så mycket på våren och jag har fullspäckat schema nu framöver.

  • I helgen är det Valborg + Sigrids födelsedag
  • Nästa helg åker jag till Skellefteå och träffar byggbrudarna
  • Helgen efter är det kalas för mamma som fyller 60 och Terese 20
  • Helgen efter det åker jag till Riga med jobbet
  • Efter den helgen hade vi tänkt flytta.
  • Sen firar jag och Dennis 9 år och Robin och Sanna har sin fest.
  • Efter det är det studenten och Dennis födelsedag
Och efter det är vi inne på mitten av juni.. Det kommer gå fort alltså!

Nu ska jag krypa till kojs.

Förresten så har Karro varit här ikväll, trevligt!
Det var väldigt längesen vill jag lova och lillan sparkade lite på henne, så det var ju bra ;)

Men God Natt hörrni!

1 kommentar:

  1. Det var alldeles för längesedan vi sågs! Önskar att det inte vore så! Kram

    SvaraRadera