onsdag 21 december 2011

3 dagar

Goddag!

En förkylning har som smått smugit sig på mig.
Är alldeles tung i huvudet, halsen är öm och näsan snorig.
Astrid har varit snorig i över en vecka nu. Hoppas det ger med sig snart!
Hon ligger ute i vagnen och sover för tillfället.
Jag hade tänkt att hon skulle vara vaken till 11 för att äta lunch och sen hoppa ut i vagnen.
Hon var supertrött redan vid 10 fast vi klev upp 9.. Så det var bara att lyssna på lilljäntan och lägga ut henne.

Igår var vi på stan större delen av dagen.
Jag hittade dock inte så mycket julklappar alls.
Vida, Tinja och Rebecca är klar. Det är "bara" Lovisa, Linnea, Ellen, Klara och Tindra kvar.
+ att vår lilla älskling måste få någon julklapp.
Jag tänkte jag skulle försöka få med mig Dennis ikväll, så kan vi kolla på lite kläder till dopet också.
Vi får se om jag lyckas.

Annars så står återigen städning på schemat.
Måste passa på nu när Astrid sover så sött.

Såhär kan det se ut när pappa sågar och grejar hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar