fredag 16 december 2011

Månader

Igår var det exakt 5 månader sen Astrid opererades.
Det är verkligen konstigt att tänka tillbaka på den dagen.
Fy vad jobbigt det var att lämna iväg henne.
Hoppas det inte är så allvarligt med hennes aorta.
Vill inte vara med om det igen..
Vi får se vad som händer..

Om en vecka är Astrid 6 månader, ett halvår.
Tiden har gått så sjukt fort!
Jag minns ju hur jag väntade och väntade på dom där 12 veckorna som skulle gå för att vi skulle få berätta om bebisen för alla. Det är ett år sen nu.. Det är hemskt vad tiden går.

Ikväll blir det mys med Sofia och Daniel.
Hoppas jag..

Mina älsklingar

2 kommentarer:

  1. här om dagen tänkte jag på den gången jag hämtat dig, från jobbet tror jag det var, och du inte kunde hålla dig och var tvungen att berätta att du var gravid och allt smussel dagarna innan jul med ultraljudsbilderna :) kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Astrid, hoppas du inte behöver opereras igen! Vi håller tummarna och ber för det här i Stockholm.

    Stort tack för den fina kalendern (igen)! Vi lade upp en bild på den i vår blogg.

    Kram från syssling Elvira

    SvaraRadera