tisdag 6 december 2011

Tisdag

God morgon!

Jag har haft fullt upp hela helgen, så det har blivit dåligt med uppdatering.
Mina gamla klasskompisar från Bygg har varit här och vi har pysslat och fått julstämning.

Vi målade tomtar

Igår var Dennis ledig från jobbet, så då fixade vi lite hemma.
Vi åkte till Rusta och ÖB för att köpa lite julbelysning och nu är det fint i sovrummet och vid ingången.
Det är så trevligt när man får upp lite julbelysning!
Jag funderar på att pynta det sista i slutet på veckan så att julstämningen blir total ;)

I torsdags knäppte vi fina kort på kusinerna i fors.

Söta kusiner

Förra veckan tog jag med mig hoppgungan hem från mamma och pappa.
Astrid har inte riktigt fått grepp om den, men trivs ganska bra.
Med tiden kommer hon nog studsa på som en galning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar