torsdag 22 december 2011

dan före dan före doppare dan

Men för mig så är det som vanligt dan före doppare dan eftersom vi äter dopp i grytan dagen innan julafton. Majskolvar är också tradition att äta.
I år kommer jag dock inte göra som alla andra år, för i år ska vi spela bingolotto hos Robin och Sanna.
Mamma jobbar kväll och Karlstadborna kommer sent.. Tror jag..
Så då bryter jag traditionen med bastu lite.. känns sådär, men det får gå.
Jag kommer för första gången i mitt liv inte vakna upp av julens klockor ring hos mamma och pappa och det känns ännu sämre, men det får lov att gå. Jag ska spela den hemma och ha mysigt i stället!

Idag ska vi gå på stan med moster Terese som kom hem från Skåne i natt.


Återkommer senare..



En liten drakbebis med bokun (bonus kusin) Tinja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar