onsdag 14 december 2011

Kontroll

Kontrollen idag gick väl inte riktigt som jag hoppats.
Det är troligtvis en förträngning på aorta.
Läkaren skulle kontakta Göteborg för att höra hur vi ska göra.
Om vi ska åka till Göteborg och göra en undersökning + ev operation (?)
Eller om vi ska kolla i Umeå och sen ev åka till Göteborg för operation (?)
Jag har ingen aning om vi måste operera henne igen.
Jag vill helst slippa allt som har med Göteborg att göra.
Men, det är klart vi vill åka om det är det bästa för vår älskling!
Nåväl, jag ska inte ta ut något i förskott..
Jag skulle dock bli glad om vi fick fira jul hemma och min 25-års dag den 20 januari!


Ikväll har jag försökt julstäda lite..
Astrids rum är klart förutom torkning av golv.
Vårt sovrum är det garderoben och dammsugning av golvet kvar.
Sen är det bara resten av huset kvar.. :)
Men jag är hoppfull, inser dock att det är svårt att städa när man måste passa upp en bebis.
Meeeeen jag ÄLSKAR min bebis!


1 kommentar:

  1. Vad tråkiga nyheter. Jag håller verkligen tummarna för att allt blir bra igen. kramar på er

    SvaraRadera