måndag 19 december 2011

Måndag

Hej å hå vad tiden går..
Om fem dagar är det julafton.. och jag har äntligen lagt julkorten på lådan..
Dom kommer inte hinna fram innan jul, men det får alla som får leva med och likaså jag.
Så går det om man är ute i sista sekund..

Helgen rusade iväg i ett nafs..
Fredagen spenderades med Sofia och Daniel och sen gick vi över till Robin och Sanna.
Lördag åt vi middag med Robin och Sanna.
Söndag var det dags för den årliga julvisningen på bio.
Älskar att få gå på bio tidigt på morgonen, då känns det att julen är nära.
Efter bion blev det en sväng på stan och sen började jag med pajer till dopet.

Astrid ville inte sova i går kväll så vi var vakna till 01.30.. Inte okej för en trött mamma.
Men vi fick ta igen det idag.. Jag och Astrid sov tätt ihop till 12..
Hoppas det går bättre ikväll!

I morgon ska julklappar inhandlas och förhoppningsvis kan jag få det fint hemma också..
Nu ska jag se om Astrid tillåter att jag städar undan lite i köket..



Jag tror minsann att det är någon som växt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar