torsdag 8 december 2011

Mysig kväll

Ikväll har jag haft en riktig myskväll.
Jag och Astrid satt och myste framför JulLotta på Liseberg.
Ett program som faller mig i smaken, allsång med julstämning.
Astrid somnade i min famn en stund och vi hade det så mysigt. Sen satt hon och beundrade sin hand.
Hon kollar intensivt på den medan hon vänder och vrider på den.
Så roligt att se att hon tycker det är intressant att hon har händer :)
När jag satt där kunde jag inte låta bli att tänka på hur lyckligt lottad jag är som har Astrid.
Hon är det dyrbaraste jag har och så underbar liten tjej!

Jag och Dennis har också myst framför en film nu ikväll och den avslutas med extrem överlevnad på discovery. Perfekt kväll!

Igår var jag ju till Umeå, fotograferingen gick alldeles utmärkt.
I morgon ska jag få se bilderna och ska även göra en beställning på förstoring så fort jag kan.

Jag sa ju att jag skulle besöka sjukhuset och barnhjärtmottagningen igår också.
Det gjorde jag och det kändes verkligen konstigt att vara tillbaka på det ställe där vi spenderade Astrids första 2,5 veckor i livet.
Jag var nervös innan vi skulle gå in. Hjärtläkarna och sköterskorna på mottagningen blev väldigt glada över att vi kom och det känns väldigt bra att jag åkte dit.
Det uppskattades verkligen!
Synd bara att Dennis inte var med. Det hade varit riktigt kul. Skulle egentligen vilja hälsa på Barn 4 också, men jag vågade inte göra det igår. Det känns som att dom har så många barn och så mycket att göra hela tiden så att dom inte har tid för besök.
Vi får se om det blir en annan gång.

Min älskade bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar