tisdag 13 december 2011

Lucia

Astrid var Luciafin i röd klänning


Jag och Sofia satte ihop pepparkakshus och dekorerade dom så fint :)

Tre söta kusiner som lussar för mormor/farmor och morfar/farfar


Usch och fy vilket tråkigt väder det blev såhär på luciakvällen!
Jag körde ungefär 40 km/h på vägen hem och lyckades ändå få sladd 3 gånger.
Vi klarade oss helskinnade hem i alla fall och det är ju huvudsaken!

I morgon är det dags för kontroll av Astrids hjärta. Jag hoppas att det ser bra ut!
Astrid låg och sov i mormors famn tidigare ikväll och jag upptäckte att hon var alldeles blå på foten.
Jag tror dock att hon låg konstigt och att det var därför den var så blå.
Blev lite orolig, men jag hoppas, hoppas, hoppas att det inte är något.
Min älskade lilla skrutt måste må bra!
Återkommer i morgon och berättar hur det gick!

1 kommentar: