fredag 23 december 2011

Julkort

Julkorten verkar ha kommit fram till dom flesta.
Förutom dom som fortfarande ligger i min väska och väntar på att hoppa ner i brevlådorna.
Har fått positiva gensvar från några och det gör mig glad att kunna göra er glada genom ett enkelt litet julkort! :)

Igår kväll/inatt fick jag upp den "snöiga" granen igen.
Så nu har vi nästan klart här hemma för jul i morgon.


Jag lyckades även köpa alla julklappar klart igår, nu fattas det bara lite till julklappsleken.
Vet inte när jag ska köpa det, men det löser sig!
Idag ska jag på stan och försöka hitta en outfit till julafton och helst till dopet också.
Annars får jag ta något som finns hemma.


Tyra har sedan Astrid kom hamnat lite i skymundan. Kanske inte så konstigt, men synd!
Jag måste bara visa hur fantastisk hon är när det gäller barn och Astrid verkar tycka om sin hund!
Det är så skönt att Tyra inte bryr sig det minsta att det sitter en liten människa tätt intill som med sina små händer skulle kunna göra henne "stressad". Jag vet inte hur jag ska skriva, men ni kanske förstår.Tyra är underbar när det gäller barn! Det är nog mycket tack vare att hon sedan hon var liten har fått umgås med många barn. Det ska bli kul att se hur dom kommer att leka när Astrid blir äldre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar