torsdag 29 september 2011

Äntligen sover tjejen

Idag har det varit en vaken dag för Astrid..
Från klockan 10 till nu har hon max sovit en timme..
Det är lite för att vara henne..

Nu ligger hon i sin säng och sussar så sött..(Ta i trä)

Dennis åkte bort på byn till bror sin. Vet inte vad han skulle göra eller när han kommer hem.
Jag får väl passa på att städa undan lite medan.

I morgon är det äntligen fredag och helg.
Vi ska visa lägenheten för ett par från Umeå på eftermiddagen.
Sen hade jag tänkt att vi skulle ha myskväll med romröra och räkor på baguett.
För att sedan hoppa i säng tidigt för på lördag är det bad igen.
Underbart!

Min kusin Frida kommer på besök i helgen också.
Det ska bli trevligt! Jag tror att vi först gör ett stopp hos mamma och pappa.
Nu var det ett tag sen dom fick se Astrid och hon växer ju så det knakar.

Kom på att jag ska betala räkningar nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar