tisdag 27 september 2011

Hjärtexpert

Jag har av någon konstig anledning blivit väldigt intresserad av hjärtat och allt som hör till.
Kan sitta i timmar och bara läsa och läsa om hjärtfel..
Såg just min första video på en hjärtoperation.. Det trodde jag inte att jag skulle våga göra.
Det var intressant att se.. Sen får jag inte tänka för mycket på det Astrid gått igenom.
Då känns det helt plötsligt väldigt obehagligt..
Men hon mår ju bra idag..

Såg en film där kirurgen som opererade Astrid berättade om deras verksamhet och blev nästan lite tårögd av att se honom igen.. Han är så sjukt duktig och professionell..
Han är min idol.... Han räddade livet på min dotter och han har räddat så många andra liv också.
Galet vilket bra jobb han gör! Jag kommer för evigt vara tacksam för det han gjort för oss och våran Astrid!

Nu ska jag hoppa i säng..

Är det någon som har ett hjärtbarn eller kanske själv ett hjärtfel?
Jag vill gärna ha kontakt eller tips på bloggar eller vad som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar