måndag 12 september 2011

God kväll!

Idag var jag på efterkontroll hos barnmorskan. Det var inga konstigheter.
Efter det åkte jag och Astrid till kroksta och fick se en skymt av kusin Tindra.


Här har vi minsta kusinerna. Bilden är dock inte tagen idag.

Ikväll har Astrid fått bada, hon älskar det verkligen. Ni ska se hur mycket vatten det är på golvet efteråt. Hon fullkomligt njuter där i det varma vattnet. Nu ligger hon hos pappa och sover i sin mysiga drakdräkt.    Hon är så söt så! Jag ska försöka ta en bild i morgon bitti när hon vaknat. 


Detta är tyvärr inte badet idag. Nu har hon inte kvar tejparna på ärret.

I morgon 10.30 tänkte jag försöka ta mig iväg på mammagympa på friskis och svettis. Vi får se om det funkar med allt så jag kommer dit i tid. Annars så ska vi på BVC 15.30.. Då blir det vägning och mätning av lillstumpan. 


En liten flintis..men hon har faktiskt hår ;)

Näe nu ska jag hoppa i säng.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar