tisdag 27 september 2011

snorig tjej

Ligger i sängen och lyssnar på en snorig liten tjej som ska sova.. hade i alla fall jag tänkt.

Varje morgon nu i några dagar har Astrid låtit väldigt täppt i näsan. Jag har provat med näsdroppar och sug för att få bort det. Lyckas dock inte som jag vill. Astrid blir istället arg, hon hatar när man rör hennes näsa.. Tips någon?

Idag ska jag besöka Sofia för att hämta lite grejer jag glömt. Funderar på att färga håret mörkt.. har färg hos henne.. det kommer bli så rackarns mörkt bara.. men det blir nog bra..

Nu ska jag sova lite innan jag sticker.

På onsdag börjar mitt nya liv.. berättar mer sen..

2 kommentarer:

  1. Mörkt blir säkert jättebra! Som du har på "profilbilden" gillar jag jättemycket :) Så de blir nog toppen!

    SvaraRadera
  2. lillgumman då!
    Jag gillar dig i mörkt hår :)
    Jag har bilden på Astrid när hon är sur som bakgrundsbild på datorn, älskaren!
    (Får jag lägga upp den på min blogg? det är helt ok om du inte vill, jag förstår!)
    PUSS

    SvaraRadera