måndag 12 september 2011

God morgon!

Dennis har precis åkt iväg på jobbet. Astrid ligger och sover i sin säng.
Hon knorrade nyss lite, men jag hoppas att hon kan sova lite till.
Hon har blivit så duktig på att sova nu. Igår kväll somnade hon kanske vid 8 när vi var hos Sanna och Robin. Sen väckte jag henne vid tolv för att byta blöja och ge medicin. Hon somnade om på en gång efter lite mat och medicin och sov till 5.20 och sen så har hon sovit sen matningen då. Hon sover nästan alltid mellan 5-6 timmar första passet på natten och det är så skönt att kunna sova så länge i sträck. Även om det såklart hade varit ännu skönare att sova 8 timmar, men jag kan inte klaga på 5-6 timmar. Hon är duktig tycker jag!

Det känns som att det har öppnats en helt ny värld nu när vi har internet hemma hos oss igen ;)
Jag har inte kunnat skriva ett vettigt inlägg (utan att det tar en evighet) på den här datorn sen vi var på sjukhuset i Umeå. Idag är det exakt 2 månader sen vi åkte från Umeå till Göteborg. Vad fort tiden går!

Som jag sagt tidigare så känns sjukhusvistelsen som en konstig dimma som jag knappt fattar att vi har varit med om. Men, men.. det har hänt..


Astrid första kvällen efter hon föddes





Min absoluta favorit syn. Efter hon hade ätit såg hon ut såhär. 
Hon var så söt, så söt med mat runt hela munnen. :)

Tänkte jag skulle berätta lite mer om operationen och själva sjukhusvistelsen vid ett senare tillfälle, om det är någon som vill se lite bilder och få veta lite mer?

Jag kan ju inte ta allt på ett och samma inlägg.. 

Avslutar detta med...


..En glad Astrid


..En sur Astrid


2 kommentarer:

  1. Jaaa, berätta mer och fler bilder!! :)
    Älskar den sista bilden på den sura Astrid. Helt sjukt rolig och söt!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, haha, de två sista bilderna är ju helt fantastiska! :)

    SvaraRadera