torsdag 16 juni 2011

Deppig dag

Idag är jag på dåligt humör.
Borde ju vara glad när det är fint väder!
Men jag längtar bara tills Dennis kommer hem från jobbet!
Vill att han ska vara ledig med mig, så vi kan flytta.
Snart kommer han hem för en lunch i alla fall.

Jag har precis varit hos barnmorskan och är lite sur över att jag inte fått gå hos Eva.
Men hon har semester tror jag.
Är sur på förra barnmorskan för att hon inte sa det.
Jag är sur helt enkelt.. sur, sur, sur..

Lillan är fixerad nu i alla fall.
Det känns ju bra! Jag längtar verkligen tills allt är över.
Tills vi sitter i soffan hemma i fors och bara njuter av att titta på våran lilla tös.
Då ska jag verkligen njuta!

Allt känns så långt bort just nu! Hoppas vi får mycket gjort i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar