onsdag 22 juni 2011

God morgon!

Sitter med en filtallrik framför datorn och funderar på vad jag ska göra idag.
Jag har så mycket jag vill få gjort på samma gång, men kroppen säger  ifrån.
Jag önskar att jag kunde göra mer för att avlasta Dennis lite.
Men är man gravid så är man..

Jag ska i alla fall försöka packa några kartonger.
Nu tror jag minsann att nästan allt i köket ska få åka ner.
Vi kommer inte ha någon bjudning innan bebisen kommer och vi får väl diska direkt efter vi har ätit.
Det är skönt att jag har packat lite innan, så det är inte jättemycket grejer kvar.
Det är ju säkerligen mer än jag tror, men det fixar sig.

Först ska jag i alla fall krypa ner med djuret igen.
Det är som en vana nu.. och jag älskat.. Hon är så underbart gosig..
Lillan i magen har åter igen hicka.. Stackars liten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar