onsdag 8 juni 2011

Kläder, kläder och åter kläder

Första maskinen är igång för dagen.
Jag har tagit tag i projektet "tvätta alla barnkläder".
Medan min kära sambo har panik för att vi inte vet så mycket så oroar jag mig för kläder och sånt som egentligen inte spelar någon roll. Jag tror att det är ett sätt att förtränga det jobbiga.
Men snart kommer det väl över mig också.

Jag har en tendens att skriva listor, inte för att jag alltid följer dom.
Det är trevligt tycker jag. Nu har jag listor kors och tvärs på vad som ska göras innan bebisen kommer, vad som är kvar i radhuset och vad som måste göras innan vi kan flytta in.
Jag har även diverse andra listor, så som vilka jag vill bjuda på mitt framtida bröllop, vilka som ska få komma på dop och lite sånt. När jag väl tänker på något så måste jag skriva ner det i listform. en fixidé jag fått.. Har ett eget block där jag har alla mina listor t.o.m.

Snart kan jag alltså stryka en grej på listan "Att göra innan bebisen kommer"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar