tisdag 7 juni 2011

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst och verkligen spy galla över vissa så kallade kompisar man har, men det ska jag inte göra. Det kan ju vara någon som tar illa upp.
Hur svårt är det att egentligen?
Det blir väl säkert annorlunda när bebisen tittat ut.
Då kommer väl alla vilja hälsa på osv.

Man märker verkligen vilka man har som står kvar i alla lägen.
Men passar det inte så spelar det ingen roll för mig. Det är eran förlust inte min.

Nåväl.. nu fick jag avreagera mig lite..

För övrigt så börjar vi få lite smått panik över att det är så nära tills bebisen kommer.
Mest bara för att vi har så sjukt mycket att göra.
Flytta, städa, renovera, köpa grejer och mitt i allt så vet vi inte vad som komma skall när hon väl tittar ut.
Det skulle vara så skönt att få svar på alla frågor nu.. Om en vecka vet vi förhoppningsvis det mesta. Fast allt är ju omöjligt att få svar på.

Näe nu ska jag inte grubbla mer för den här stunden. Tyra ska få sig en liten promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar