torsdag 9 juni 2011

Torsdag

Igår på stan träffade jag på en gammal klasskamrat och vän.
Jag tänker verkligen inte på att det är några som läser det jag skriver, men tydligen så är det så.
Lite läskigt, men samtidigt kul när det är några som kollar min blogg.
Som sagt så vet jag ju bara ett fåtal som läser.

I morgon tar lillebror och "lillasyster" studenten.
Jag hoppas, hoppas, hoppas jag hinner se båda gå ut. Tråkigt vore det annars..

Idag ska jag på tillväxt ultraljud. Sanna ska följa med mig och sen ska vi på barnenshus.
Jag ska köpa lite grejer till bebisen :)

Igår ringde Sanna och tyckte jag skulle följa med och äta lunch i en park. Så det blev en dag ute i solen. Skönt, men mina fötter och händer sväller verkligen upp nu för tiden. Borde ta av mig förlovningsringen medan jag kan. Men det är redan för varmt för det..

Jaja, eftersom att jag var borta hela dagen igår så hann jag inte tvätta klart.. Så nu ska jag gå ner och sätta igång en maskin med bebiskläder igen..

1 kommentar:

  1. Angelica Jacobsson9 juni 2011 kl. 16:37

    Nu är det nära för er! =) Iiiiih vad spännande. Många kramar från Ås.

    SvaraRadera