torsdag 16 juni 2011

Godkväll

Bebisar pluppar ut till höger och vänster..
Två av mina kompisar har nu fått sina prinsar. Maria i fredags och Dino i måndags..
Snart, snart kommer vår lilla flicka! :)


Det börjar bli riktigt bökigt med denna stora mage nu.
Komma upp ur sängen, soffan och kliva ur bilen börjar bli tungt.
Men jag ska absolut inte klaga.
Jag går i stort sett normalt och har haft en lättsam graviditet fysiskt i alla fall.
Har inte mått dåligt psykiskt heller egentligen.. Visst har det och känns det jobbigt med hjärtat.
Men det kommer gå bra!
Jag har inte grävt ner mig i det utan försökt att se det från den ljusa sidan. Det kunde varit betydligt värre!

Ikväll blev det  en hemmakväll utan jobb.. Vet inte när det hände senast.
Inte ens en liten tur till fors.. konstigt..
I helgen ska vi få hjälp av Sofia och Daniel så att vi blir klar innan bebisen kommer.
Väldigt snällt att dom ställer upp! Vi kommer självklart hjälpa dom så fort vi känner att vi har tid och ork! I höst ska det nog gå finnemang!

Näe nu ska jag hoppa i säng.. I morgon väntar ett besök hos barnmorskan..

God natt!

4 kommentarer:

  1. meeh, sötnos :)
    Har du de där bh:arna i alla färger eller? De är ju jättefina och ser så sköna ut :)

    SvaraRadera
  2. Nej, nej.. bara vit och den orangea(?)

    SvaraRadera
  3. ahaa. jag tyckte jag såg en rosa också :)

    SvaraRadera
  4. Ja den är rosa/orange.. vet inte vad man ska kalla färgen.. har två i alla fall ;)

    SvaraRadera