måndag 13 juni 2011

varm och lång helg


Vilken värme som kom!
Trodde jag skulle dö på studenten, men jag lever faktiskt fortfarande.
Fråga mig inte vad jag gör uppe den här tiden på morgonen.
Skulle bara gå upp för att kissa (vi sover i källaren) och fastnade framför datorn.
Det var ju så länge sen jag skrev också.

Fredag började i alla fall 06.00 med att jag sminkade Rebecca för hennes student.
Hon var supersnygg, dock inte pga sminket :P
Ja ni ser ju..




Efter jag varit på nola i värmen och hunnit slänga i mig någon liter saft på bara en halvtimme (typ) så skjutsade Dennis upp mig till park där Simon gick ut. Tyvärr tog jag inte med mig kameran så jag har inte några bilder på min kära bror. De andra hade kamera så jag tog inte med våran dit. Jag fick lite smått panik där i värmen och tvingade Åsa att skjutsa hem mig, fast hon nog helst ville se Simon åka på flaket. Gravid och värme går inte riktigt hand i hand.. Väl där hemma somnade jag på soffan. Släkt kom och firade lillebror och vid 7 åkte jag iväg till Rebecca. Hann inte träffa henne så länge då hon skulle iväg på Harrys.

Lördag var också väldigt varm. Rebecca och Sara dök upp hos mig för att få smink innan balen. Allt gick smidigt och jag hoppas att dom blev lika nöjd som jag med det jag åstadkom.
Rebecca var hur fin som helst i sin gula klänning. Vi tog lite bilder utanför oss innan hon åkte iväg.







Jag orkade inte åka iväg till själva balen och kolla då det var så varmt och säkerligen trångt.

Kvällen spenderades hos Mia och Magnus med kubb och trevligt sällskap. Det känns verkligen att det är sommar när det börjar bli häng borta i fors med Sanna, Robin, Annika, Samuel, Mia och Magnus. Underbart!

I helgen har även den magiska gränsen "en månad kvar" passerat och det är verkligen inte lång tid kvar tills lillan kommer ut. Min älskade har också fyllt år så igår blev det fika och firande av honom.

Idag ska vi äntligen åka till Umeå och förhoppningsvis få svar på våra frågor och få lite information när det gäller Göteborg. Det ska verkligen bli spännande att höra vad dom har att säga och se vad dom kan komma fram till om hjärtat.

Oj, oj, oj vad långt inlägg det blev.. Tack för att du tog dig tid att läsa!

Nu ska jag krypa ner bredvid älsklingen igen, innan det är dags att kliva upp igen :)

1 kommentar:

  1. Tycker att det var alldeles perfekt att du klev upp och skrev lite så jag har nått och göra så här på kvällskvisten :) Hoppas det går bra i Umeå! Kramar

    SvaraRadera