tisdag 7 juni 2011

Morrn, morrn


Uscha vad varmt vi hade det i sovrummet inatt!
Vaknade vid 5 och har varit vaken sen dess.
Funderar skarpt på att krypa ner med Tyra en stund till.

Jag har kollat igenom bilderna från fotograferingen och det finns en hel del bilder jag gillar.
Men det är mest bara dom som man inte ser ansiktet på. :P
Jag ser så rund ut.. plus att frisyren inte var den optimala heller.. Jag skulle haft utsläppt hår.
Men, men.. fina bilder blev det i alla fall!


Några till av bilderna.. finns hur många som helst..
Jag har funderat och funderat vad jag ska göra med bilderna och tror att jag har kommit fram till en sak i alla fall..
Det blir nog ett litet collage med bilder som ska få sitta inne i barnrummet tror jag.
Ev att jag gör någon förstoring på en bild eller gör en fotobok.. Vad tycker ni?


4 kommentarer:

  1. Fina bilder, jag tyckte du hade en jättefin frisyr. Jag gillar fotoböcker, då kan du ju även lägga in alla andra magbilder från graviditeten.

    SvaraRadera
  2. Ja precis.. det är smart :)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder!!! :)
    Inte länge kvar nu! Hoppas sista tiden går bra och att det ordnar sig med flytt mitt i allt.
    Känns som om du varit gravid jättelänge, hehe! Tycker jag kollat in på din blogg så länge nu.. Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken mage du ser ut att ha! Den ser extra stor ut på bilder tror jag minsann...
    Men gud vilka fina bilder! Ni är så fina alla tre <3

    SvaraRadera