lördag 18 juni 2011

Trött och stressad

Jag är så trött och så stressad.
Jag vill kunna slappna av och känna att det inte gör något om lillan skulle få för sig att komma ut lite tidigare.
Nu har vi hur mycket som helst att göra.. som jag sagt så många gånger förr.
Jag hoppas vi hinner med det mesta i helgen så jag kan ta det lite lugnare i mina tankar.

Nu ska jag nog sova en liten stund innan vi fortsätter.
Det blev en lång kväll igår hos Evert och Maggan (Sannas föräldrar)
Vi badade vildmarksbad och jag snaskade i mig godis medan de andra sipprade vin.
Kom hem vid tre.. Och då säger kroppen ifrån dagen efter..
Powernap får det bli!

Skriver något vettigare en annan gång!

2 kommentarer:

  1. Hur går det för er Ida, har ni sålt radhuset? Hoppas på en effektiv helg! Allt löser sig till slut :)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr ingen försäljning än, men förhoppningsvis på gång!

    Vi har hunnit ganska mycket i helgen, men inte riktigt så mycket som jag tänkt.. Är lite av en optimist, så jag får väl vara nöjd ändå!

    Jo det löser sig alltid, det skulle vara såååååå skönt att ha allt klart bara.. Men hur som helst kommer det gå bra i slutändan :)

    SvaraRadera