tisdag 21 juni 2011

Komiskt

Igår hände en komisk grej.
Jag och Dennis sitter uppe vid datorn och då hör vi att det kommer in någon.
Det börjar prassla och låta nere i hallen så jag går ner.
Där står ett par och frågar "visst var det här det var visning?"
Näe svarar jag.. inte vad jag vet..
Vad dom skämdes.. Men såklart fick dom kolla i alla fall. Det gjorde ju inte oss något.
Bara det att vi inte hade städat riktigt..
Men det fick dom stå ut med.. Tycker lite synd om dom..
Så dom skämdes, men vi hade en liten spontanvisning då.
Hoppas att dom är intresserade!

Idag ska jag försöka packa grejer så det bara är att flytta allt till fors nu i veckan.
Nu struntar vi i om det kommer någon som vill kolla. Dom får se ett tomt radhus.
Vi har inte så mycket tid på oss nu..

Jag ska även göra lite matlådor att stoppa i frysen tills vi kommer hem.
Det kan vara skönt att slippa laga mat det första vi gör när vi kommer från sjukhuset.

Men först ska jag vila lite med Tyra.. hon är så gosig på morgonen..(egentligen alltid)
Kommer att sakna henne mycket när vi är borta så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar