tisdag 21 juni 2011

Faderskapsbekräftelse

Har nyss kommit hem från stan.
Dennis och jag hade en tid för faderskapsbekräftelse.
Eftersom att vi kommer ha fullt upp de första veckorna/månaderna så skrev vi på det innan.
Snacka om dryg människa som "tog hand om oss".
Hon ringde igår när jag låg och sov och lät redan då som en osäker tant.
Hon fnissade och hade sig åt ingenting.. Irriterade mig väldigt mycket.
Och samma sak idag.. Usch.. blir arg när jag tänker på henne.
Det måste vara graviditetshormonerna som spökar.
Hon var helt enkelt väldigt dryg och jag hoppas jag slipper träffa henne fler gånger.

Jag börjar för övrigt bli less på att vara fet.
Det ska bli skönt när hon är ute!
Idag har jag gått 37 hela veckor.

Ikväll ska vi jobba på i fors..
Jag vill bli klar nuuuuuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar