onsdag 1 juni 2011

Ligger i sängen bredvid en snarkande Dennis. Borde själv sova då jag har tusen och åter tusen grejer att fixa i morgon. Jag är för ovanlighetens skull inte så trött. Kanske ska ta och läsa lite, det borde göra susen!

Visningen närmar sig verkligen med stormsteg. Hur ska vi hinna med allt som ska göras innan? Nåväl, det löser sig.

Jag har en plan för hur ni ska få se filmen på magen. Jag tänkte jag skulle lägga upp den på fejjan. Jag vill dock inte att alla ska kunna se den, så om ni är intresserade kan ni väl skriva en kommentar eller liknande. Nu är jag ju inte säker på att det går, men ett försök är det värt. måste nog forska lite i hur man lägger upp filmer på bloggen också. Jag har dock inte tid förrän till veckan.

Men hörrni, nu ska jag försöka sova..

Natti, natti!

1 kommentar:

  1. du får ladda upp den på youtube först (då kan du göra det privat eller offentligt) sedan finns det en kod där "bädda in" heter det.. du kopierar den koden och lägger in det i din HTML på bloggen. Vips, video :)

    SvaraRadera