tisdag 18 oktober 2011

Det är verkligen mycket som händer i min hjärna nu.
Kan inte ta upp allt här innan det är klart, men det är mycket kan jag lova.
Nu hoppas jag att det ska gå fort att få ordning på papperna på lägenheten.
Jag längtar verkligen tills allt är ur världen och vi slipper tänka på det mer.

Inatt sov Astrid "dåligt" igen.. Hon sover absolut inte dåligt, men när man är van vid att hon sover till 6-7 så känns det lite jobbigt när hon vaknar vid 3-4.. Men.. Hon somnade i min famn igår vid åtta och sov till elva då hon fick mat och somnade sedan om.. Så i princip kan man säga att hon sovit 8 timmar..
Hon vägrade dessutom somna om efter matningen.. Hon kaskadade och sen var hon halvvaken hela tiden.
Nu har hon äntligen slagit sig till ro..

Idag ska jag ställa mig på orbitreken och träna lite hade jag tänkt, sen väntar ett besök på BVC som sagt.
Sen ska jag hem och städa och förhoppningsvis få sova en liten stund med min söting. Ikväll är det desperate hos Carro och innan det ska jag och Sanna springa 4 km.  Det var verkligen år och dar sen jag sprang, så jag hoppas att jag inte dör på kuppen.

Idag kommer också min almanacka som jag beställt från personligalamanacka.se
Det ska bli spännande att se hur den blev. Älskar verkligen dessa almanackor, då man får bestämma innehåll själv, omslag och man kan lägga in alla födelsedagar så dom trycks i. Underbart!

Nästa lördag ska jag ev följa med Sofia och Daniel till Ikea alternativt lägga en beställning med dom om vi inte får plats. Vi fick ett presentkort på 500 kr för några år sen och det är inte använt, så det passar ju perfekt.

Såhär bor vi förresten nu..

Köket

Tv-rummet

Matbordet

Datahörna och kök

Allt är som ett enda stort rum med en avskärmande vägg där vi har tv på ena sidan och matplats på andra. Det blev mycket bra om jag får säga det själv. Öppet och ljust!

1 kommentar:

  1. Kul att se hur ni bor, ser väldigt fint ut! Jag hoppas snart kunna komma och hälsa på också. Det är rätt full upp för att hitta en passande helg, men just nu lutar det åt att jag kommer upp den 24:e november. Jag hör av mig så fort jag bokat biljetter så får vi bestämma en hel dag så vi kan ses :) KRAM

    SvaraRadera