onsdag 12 oktober 2011

Onsdag

Hittade en rolig sida på internet där man kan göra kollage och fixa till bilder lite.
Där gjorde jag den nya bannern till bloggen.. Inte så avancerad men..
Vad tycks?

Idag ska jag och Astrid åka till mormor tror jag bestämt.
Det är snart en vecka sen vi sågs.
Först är det den dagliga promenaden som står på schemat.
Igår blev det ingen promenix med Sanna, men jag gick en sväng själv i alla fall.
När jag kom tillbaka sov Astrid över 4 timmar ute i vagnen.
Det är så skönt att hon äntligen kan sova riktigt i den.

Hon fick inte börja åka vagn förrän vi kom hem från sjukhuset och hon var över en månad gammal.
Så hon har inte riktigt tyckt om att åka i den, men nu går det fint.
Hon somnar nästan på en gång.

haha, nu sitter sötingen i babygungan och försöker äta på bältet som hon sitter fast i.
Nappen har hon lyckats greppa med andra handen.

Är det förresten redan onsdag igen.. mitt i veckan och snart helg?
Snart är julen här och på en grisblink så ska jag börja jobba igen.. huvva..

1 kommentar: