fredag 21 oktober 2011

Så var det fredag igen

God morgon Fredag!

Jag kan inte förstå hur veckorna kan gå så fort. Är lika förvånad varje gång!
Ikväll är det personalfest på bion. Det blir nog kul. Synd bara att bästa Sofia måste jobba först.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till idag, skulle behöva åka till stan och köpa lite saker till min bebis, Minifom bl.a. Jag kanske skickar Dennis på det så slipper jag ;)
Jag försökte sluta med minifom i veckan, men Astrid blir verkligen gnällig utan dropparna fortfarande.
Lilla damen får ont i magen, en ledsen bebis = ledsna föräldrar. Så vi kör på ett tag till.

Igår skrev vi äntligen på kontraktet med köparna på lägenheten, snacka om skönt!
Äntligen ser vi ett slut på det där. Nu ska vi bara tömma det sista, fixa lite grejer och städa lite.
Den 1 november ska vi på banken och fixa det sista med pengarna, sen är det bye bye!
Det känns lite konstigt att någon annan ska bo i vårt radhus, men vi har ju inte bott där sen den 23 juni, så det blir bara skönt att få bort den.

Snart kommer skåningen hem också. Då ska Astrid få mysa med moster mycket, mycket och visa sina skills. Det var alldeles för länge sen sist!

Moster skåningTerese och miniAstrid


1 kommentar:

  1. Snygg bild... nej nu är det bara en vecka kvar tills jag kommer! Då ska vi minsann mysa :) kramar <3

    SvaraRadera