tisdag 18 oktober 2011

Lugnande besked

Puuuhh..
Tog upp det med andningen hos BVC och hon ringde direkt till barnmottagningen för kontroll.
Allt såg jättefint ut. Hon hade 100 % i saturation och EKG-kurvan såg fin ut.
Så nu behöver jag inte oroa mig om hon inte slutar äta vill säga, men det finns inga tendenser till det nu.
SKÖNT!!

Skruttan väger nu 5810g och är 60,5 cm lång. Hon växer som hon ska, följer kurvan fint!
Nu kan jag andas ut och vänta på kontrollen med Dag den 31 utan att behöva oroa mig.
Jag hade verkligen en lättnads känsla påväg från sjukhuset.

Astrid som fick göra lite grundligare undersökningar och vara borta längre än tänkt somnade direkt när jag startade bilen och rullade hemåt. Nu ska jag lägga mig och vila lite medan hon sover.

Ha en fin tisdag mina vänner!

Liten Astrid med sina storkusiner några dagar efter hemkomst i somras
Lovisa, Linnea och Ellen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar