tisdag 4 oktober 2011

Utvilad bebis och utvilad mamma

I natt har min söting slagit nytt sovrekord. 8,5 timme i sträck..
Jag har tyvärr inte sovit lika länge, men är helt klart utvilad i af.
Som sagt så sover hon nästan alltid bra, så jag kan inte klaga och är nästan alltid utvilad.

 En gladskit

Vi har nyss kommit in från en promenad runt byn med Tyra.
Astrid var glad när hon sovit en halvtimme till i friska luften.
Idag ska vi åka till BVC och vaccinera tjejen, sen blir det besök hos kompisen Oscar som är 13 dagar äldre än Astrid.

Mitt nya liv som jag pratade om förra veckan har satt igång.
Det innebär att jag numera äter GI och ska röra på mig mer än vanligt.
Jag har fortfarande 10 gravidkilon att gå ner.
Det skulle vara skönt att få bort lite extra hull!

Nu ska jag hoppa in i duschen så vi hinner till stan i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar