måndag 3 oktober 2011

Måndags morgon

Och vart tog helgen vägen?

Astrid har precis fått mat och sover förhoppningsvis snart igen.
I natt har hon inte vaknat en gång sen 11 när vi gick och la oss.
7 timmar woohooo.. :)

Helgen har varit fullspäckad kan man säga.
I fredags hade vi som sagt visning på lägenheten. Jag hoppas att dom vill ha den!
Efter visningen åkte vi till Il Romanos och åt varsin pizza för att sedan besöka Dennis farmor.
När vi kom hem igen blev det mys med Sofia och Daniel framför idol.

Lördag klev vi upp med tuppen och begav oss in till stan för bad med vår lilla tjej.
När vi kom hem igen städade jag och Dennis arbetade ute i hallen. 
Vid 18 åkte jag ner till stan för att hämta kusin Frida som skulle sova över.
Vi åkte till mamma och pappa för att säga hej och blev kvar där till 12.
Jag, mamma/mormor och Frida spelade alfapet medan Astrid och morfar/pappa snarkade i kapp i rummet intill. Morfar låg på golvet framför brasan och Astrid låg i spjälsängen som kusin Tindra brukar sova i. 

Söndag åkte vi till fotografen och tog bilder på Astrid. Hon ville inte riktigt samarbeta så länge, men några fina bilder blev det nog. Efter det hjälpte Dennis mig att sätta upp hyllor i Astrids rum.
sen blev det inte mycket mer gjort den dagen.

Astrid ville visst inte somna om, så nu sitter hon i mitt knä.. Hon är så söt lilla skruttan..

Morgonmys

Här ser ni hur mörkt mitt hår blev.. lite väl.. men det får duga.
Nu håller hon på att somna igen, så jag tror att vi myser ner oss i sängen en stund till.

Ha en fin måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar