torsdag 27 oktober 2011

Jobbdag

Hej!

Nu har jag lugnat ner mig lite och är på bättre humör. (Det gick över ganska snabbt som tur var)
Har dock ångest, ikväll ska jag jobba på bion för första gången sen April.
Hur gör man? ;)
Jag har ju gått hemma i ett halvår nu.. galet..

Igår åkte jag till stan för att tömma radhuset. Det är mer jobb än jag trodde.
I helgen har vi det vi gör, för på tisdag lämnar vi över nycklarna till de nya ägarna.
Skönt!

Den här veckan har rusat iväg lika fort som vanligt och jag räknar ner till Astrids kontroll.
Äntligen börjar det närma sig på riktigt! Hoppas, hoppas, hoppas allt ser bra ut!
Kan inte sluta förundras över hur bra det faktiskt har gått trots allt.
Jag har nästan glömt att Astrid har hjärtfel.
Men jag kan inte sluta fundera över hur det kommer att gå om/när vi ska få en till bebis.
Kommer den också att drabbas av hjärtfel? Hur stor är risken?
Måste ta upp det med Dag på kontrollen på måndag.
Jag vill verkligen inte gå igenom samma sak en till gång.

Sista (12:e) ultraljudet den 13 juni, 10 dagar innan Astrid bestämde sig för att komma ut.

Bilden ovan är helt sjuk.. Det gjorde fruktansvärt ont när dom tryckte och grejade på magen. Nu i efterhand kan jag förstå varför. Ni ser ju hur hon trycker på, som att ett ben ska komma ut genom magen ;)

1 kommentar:

  1. Va roligt! Inget möte för dig alltså. De komma gå bra.. Kom ihåg kassapengarna bara, det brukar jag glömma om jag inte jobbat på ett tag ;)

    SvaraRadera