måndag 17 oktober 2011

Helgen

I helgen har Astrid varit väldigt gnällig. Jag undrar vad det kan vara.
Hon har sovit dåligt och det har varit svårt att hålla henne nöjd.
Bara jag inte missar något tecken på att det är något med hjärtat.
Skulle gärna vilja gå på den där kontrollen nu.
Men det är två veckor bort.
Som tur är ska jag på BVC i morgon och får väl kolla lite vad dom tycker.
Jag tycker att hon svettas så mycket om händer och fötter och är lite andfådd.
Men jag kanske bara inbillar mig om andningen.
Jag hoppas det.. Men som sagt så ska jag ta upp det i morgon och se vad dom tycker.
Kontrollen blir i alla fall den 31 oktober 8.45.
Jag börjar bli lite smått nervös.. det är ju över två månader sen vi kollade sist..

Inatt har hon sovit som hon brukar i alla fall.. Från  22-23 till 7.. skönt!
Nu ligger hon ute i vagnen och sover i det fina vädret.

När jag precis hade kommit in från promenaden med Sanna så lät det som att det var någon som knackade på väggen här.. Jag fick lov att sticka ut huvudet och se om det var något djur som strosade här utanför och ser då en hackspett som sitter alldeles bredvid altandörren och hackar på väggen.
Söt fågel, men drygt om han ska hålla på att hacka hela dagarna.. Jag skrämde bort den, vi får se hur länge den håller sig borta..

Nu har jag satt kamerabatteriet på laddning, så senare idag kommer badbilderna jag pratat om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar