onsdag 19 oktober 2011

Springa? Nej, tack!

Igår sprang jag med Sanna och Fredde runt den större delen av höglandsjön. Inte roligt.. Jag orkade knappt något alls, men efter några gånger går det säkert bättre. Det var inte alls roligt i alla fall, men skönt efteråt.
Jag åt lite för sent och det kändes som att jag antingen skulle spy eller göra i byxan ;)
Men det gick bra utan någon hemsk incident.

I morse gick vi igen, det är skönt att komma iväg innan frukost. Nu ligger Astrid kvar ute och sover.

Idag känner jag inte för att göra något.. vi får se vad det blir.. Ikväll blir det i alla fall något slags inredningsparty.. vet inte vad man ska kalla det.. men typ som tupperware fast inredningsgrejer.
På söndag hade jag tänkt försöka ta mig ut till köpmanholmen till Emmeli på tupperwareparty. Jag ska köpa matgrejer till Astrid. Vi får se vad lilla damen är på för humör om det blir av.

Igår när jag var borta hade hon varit sur/ledsen hela kvällen. Stackars dennis som alltid råkar ut för det när jag inte är hemma. Hon kanske saknar sin mamma :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar