lördag 22 oktober 2011

Håll er hemma!

Alla ni som tänker gå på bio ikväll, håll er hemma.
Jag vill faktiskt vara med Sofia!
Jag hade planerat att vi skulle äta tacos, dippa grönsaker och trycka i oss godis.
Men, men vi får ta det en annan dag..

Jag har precis ätit en avokado. Det har blivit mitt nya begär..
Det är så gott! Helst ska man ha romröra och räkor till.. mums!
Idag är jag sugen på precis allt!
Efter maten ska jag ta mig till stan och inhandla lite götta, för sen kommer Anna och Johannes på besök.
Hoppas Astrid är glad och trevlig ikväll :)

Vi hoppade över simmet i morse. Astrid sov så gott och vi blev lata..
Jag kom mig inte hem förrän 4 i natt, så det var ganska skönt att slippa det..
Vi hade en trevlig kväll, lite synd att vi inte kunde vara på samma ställe allihopa..
Det är inte så lätt alla gånger..

Nu har Astrid sovit i vagnen väldigt länge.. Innan tolv tror jag att vi la ut henne.. Jag körde in vagnen i hallen för en timme sen för jag trodde att hon skulle vakna, men icke.. Hon bara sover och sover och sover.. Hon skulle inte ens höra om det kom en kanibal.. (Madicken)

Näe nu ska jag försöka plocka upp lite kläder i sovrummet, bädda sängen och göra lite fint..

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar