fredag 14 oktober 2011

Fredag

God morgon!

Nu är det helt plötsligt fredag igen. Skrämmande! Jag vet att jag skriver det ofta, men tiden springer ifrån mig! Pratade med en kompis i telefon igår och hon frågade om jag blivit rastlös av att vara hemma.
Det kan jag ju absolut inte påstå att jag blir. Trivs som fisken i vattnet att hänga med Astrid hela dagarna :)
Hon själv var hemma och pluggade tidigare och tyckte dagarna gick långsamt, men det går för fort för mig.

I stora drag vaknar jag och matar Astrid, går på promenad med Sanna vid 9. Astrid somnar då och sover i några timmar, jag plockar undan hemma. Matar Astrid och sen helt plötsligt är klockan närmare 16 och det är dags att börja med middag och sen kommer Dennis hem.

Igår fick Astrid bada för att hon var så sur. Hon fullkomligt älskar det, som jag sagt så många gånger tidigare. Vi tog några fina bilder, men jag har inte fått in dom på datorn. Så fort det är gjort så ska ni få se badprinsessan ;)

Inatt har Astrid sovit dåligt, det brukar hon ju aldrig göra. Hon vaknade vid 3 och var jättesur. Och nu på morgonen när hon vaknade var hon också sur. Hoppas hon hinner ändra det tills hon vaknar igen.

Ikväll ska vi nog äta middag hos Åsa och Ulf. I morgon är det dags för bad igen.

Förresten så har vi bestämt försäljning av lägenheten nu. SKÖNT!

Nu ska jag krypa ner bredvid surisen som ligger i våran säng och sover.

Tjejen som alltid suger på händerna

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det löst sig med lägenheten :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att få lägenheten såld. Idag träffade jag Astrids kompis Loke här i Stockholm :)

    SvaraRadera
  3. så himla fin din "startsida" är. älskar bbilderna!! Jag vill se alla!! På torsdag! :)fast alla andra bilder du har lagt ut är också himla fina! :)

    SvaraRadera